Welkom, Welkom

Hallo klasgenoten en Mr. De Geest

Welkom op mijn blog!

Ik adresseer jullie aangezien ik niet verwacht dat iemand anders mijn blog gaat lezen.
Als je toch een verloren ziel bent die op mijn blog is beland, ben je natuurlijk ook van harte welkom en dan zal ik mij voor jullie kort even voorstellen.

Ik ben Aveline Van de Vyver en ik loop al 17 jaar op deze wereld rond.
Ik kan nu beginnen schrijven dat ik deze blog begin om jullie wat bij te brengen over cultuur en hoe ik daar tegenover sta enz.
Maar ik ga gewoon eerlijk zijn, deze blog is een opdracht voor het school.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik mijn best ga doen om jullie te informeren en te entertainen met mijn teksten.

Nu zal ik eindigen met een klein weetje over mijn naam.
Als je de betekenis van Aveline opzoekt op het internet, zal je hazelnoot als antwoord krijgen.
Wel, is dat geen mooie betekenis van een naam.

Tot ziens en tot de volgende keer

xxx




Reacties